Indywidualizm

Unikatowy projekt mistrza. Charakterystyczny kształt. Efektowne patio otwarte dla warszawian i turystów. Fontanna, która stała się jednym z symboli miasta. W 2003 roku Metropolitan wyznaczył nowy kanon stołecznych budynków biurowych.

  • 3 siedmiokondygnacyjne budynki z niezależnymi recepcjami
  • 37 000 m2 powierzchni użytkowej
  • 441 miejsc parkingowych w garażu podziemnym
  • pralnia, myjnia samochodowa, kantyna, salon fryzjerski i inne udogodnienia
  • ekskluzywne marki zajmujące powierzchnię handlową
  • restauracje

Chcieliśmy stworzyć budynek o przejrzystej formie, ze wspaniałymi widokami dla użytkowników, który pomimo to nawiązywałby do tradycyjnej struktury sąsiednich budowli.
Metropolitan nie jest zwyczajnym biurowcem; (…) tworzy nowe, tętniące życiem miejsce w sąsiedztwie historycznego placu.
Norman Robert Foster

Luksus

3 300 m2 powierzchni na przeszklonym parterze zajmują banki oraz marki designerskie i modowe, oferujące ekskluzywne towary i usługi dla wyjątkowo wymagających klientów.